Vacature Administratief Medewerker dienst financiën

Afdeling Lubbeek (Provinciaal secretariaat) (regio: Lubbeek)

Functie

Verantwoordelijkheid

Als medewerker op de dienst financiën sta je in voor de administratieve ondersteuning van de dagelijkse werking van de dienst. Dit houdt onder andere in:

  • Facturatie naar klanten/patiënten;

  • Opvolging onkostennota’s voor de uitbetaling van het personeel;

  • Behandeling inkomende facturen;

  • Diverse financiële taken;

  • Ad-hoc opmaak van rapporten en tabellen.

Solliciteer hier
  • Functie Administratief medewerker
Klik op de kaart om alle afdelingen van Wit-Gele Kruis Vlaams-Brabant te bekijken.

Wij bieden

    • Voltijdse baan en onmiddellijke indiensttreding mogelijk;
    • Gevarieerde job in een dynamische en aangename werkomgeving;
    • Aantrekkelijk salarispakket, aangevuld met extralegale voordelen: maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering,…
    • Permanente begeleiding en vorming;
    • Doorgroeimogelijkheden in functie van ervaring en competenties.

Interesse? Solliciteer online!

Solliciteer online via de knop "solliciteer hier".

Nog vragen?

Liselore Dubois
Liselore Dubois
Rekruteringsverantwoordelijke
Bel 016/31 79 28 of stel een vraag

Bekijk ook

Onze troeven

Toffe collega's, een job in je eigen regio en een goed loonpakket met extralegale voordelen: werken bij het Wit-Gele Kruis Vlaams-Brabant heeft verschillende voordelen.

Loonpakket en extralegale voordelen

Onze medewerkers genieten een mooi loon. Als kers op de taart krijgen ze een aantrekkelijk pakket extralegale voordelen.

Collega's aan het woord

Wie kan het best een job bij het Wit-Gele Kruis beschrijven? Natuurlijk, jouw toekomstige collega's zelf! Daarom geven we een aantal werknemers zelf het woord.